MOKINIŲ PAŽINTINĖ EKSKURSIJA Į ŠIAULIUS

Gegužės 30 dieną šešiolika RTVMC I kurso viešbučio darbuotojo specialybės mokinių, lydimi profesijos mokytojų Janės Džiautienės, Raimondos Barkauskienės ir auklėtojos Birutės Adminienės, dalyvavo ekskursijoje po Šiaulių miestą.
Pirmiausia mokiniai apsilankė Žaliūkių malūne.
Malūnininko sodybos pirkioje jie dalyvavo edukaciniame užsiėmime „Duonos kepimas“. Mokiniai susipažino su duonos kepimo istorija, patys pasigamino po kepaliuką (pagranduką) duonos. Kol ji kepė, mokiniai minė mįsles, vaišinosi rugine duona, pagardinta linų sėmenimis. Savo iškeptą duoną kiekvienas parsivežė namo.
Mokiniai apsilankė ir Kryžių kalne, netoli esančiame vienuolyne. Prie Šv. Marijos statulos jie paliko savo atvežtą kryželį.
Grįždami į Radviliškį, keliauninkai sustojo Saulės laikrodžio aikštėje, prie Talšos ežero pasidžiaugė įspūdinga lapės skulptūra.
Julija AstrauskienėįPirmadienis 04 birželio 2012 - 13:59:24

Projektas Nr. LLP-LdV-IVT-2010-LT-0383

Pagal projektą Nr. LLP-LdV-IVT-2010-LT-0383
„Specialiųjų poreikių apdailininko profesinių įgūdžių gerinimas mokymosi visą gyvenimą europinių kompetencijų kontekste“, RTVMC apdailininkų specialybės mokiniai atliko praktiką Leipcige 2012 m. balandžio 21 d. – gegužės 19 d.
Juos lydėjo RTVMC specialybės mokytoja Laima Židonienė.
Pateikiame dalyvių pasakojimą:
"Atvykus į Leipcigą, mūsų centro apdailininko specialybės 4 mokinius ir 8 tos pačios specialybės mokinius iš Klaipėdos statybininkų mokyklos savo ofise sutiko Wisamar Bildungsgeselschaft Gemeinnutzige GmbH (Visuomenei naudinga švietimo įstaiga)  vadovė Sabina Roehing-Mahhou.
Apgyvendino svečių namuose. Sekančią dieną mus supažindino su miestu, su darbo vieta.
Darbo vieta buvo lavinimo ir kompetencijų centre “Haushalten” (Šeimyniški namai).  Dirbome kartu su apdailininkais iš Klaipėdos.
Mokiniams darbus skirstė ir priežiūrą vykdė organizacijos vadovas Uwe. Darbai vyko restauruojamame name. Pradžioje dirbome paruošiamuosius darbus : grandymą, šveitimą, tinkavimą.
Vėliau atlikome dažymo darbus.
Pusryčiavome valgykloje, pietūs - darbo vietoje, vakarienė – kavinėje.
Laisvalaikiu mokiniai dažniausiai žaisdavo krepšinį. Dar ilsėjomės prie ežero, vaikščiojome parke, plaukiojome kanojomis, gėrėjomės vaizdais iš paminklo – muziejaus viršaus.
Buvome ekskursijoje Drezdene.
Savo šalį ir save pristatėme ofise: mes su klaipėdiečiais supažindinome su Lietuva; rumunų mokiniai, moksleivės iš Slovėnijos supažindino su savo šalimis.
Paskutinę dieną projekto koordinatorė Anne Berger įteikė sertifikatus".

Julija AstrauskienėįPirmadienis 28 gegužės 2012 - 17:00:51

CENTRO SPORTININKAI LIETUVOS SO LENGVOSIOS ATLETIKOS ČEMPIONATE

Gegužės 24 dieną Jurbarke vyko Lietuvos Specialiosios Olimpiados lengvosios atletikos čempionatas. Jame įvairiose rungtyse sėkmingai pasirodė aštuoni mūsų centro sportininkai, užėmę prizines vietas.
Merginų tarpe Monika Juraškaitė 400 m bėgime iškovojo I vietą. Janina Brinkytė šuolio į tolį rungtyje iškovojo I vietą, o estafetiniame bėgime jai atiteko III vieta. Pranciška Sirvidytė 100 m bėgime iškovojo I vietą, šuolio į tolį rungtyje užėmė II vietą, o estafetiniame bėgime jai atiteko III vieta. Danutė Baltrimaitė buvo nenugalima sportinio ėjimo rungtyje ir 100 m bėgime.
Vaikinų tarpe Darius Norkus sportinio ėjimo rungtyje iškovojo I vietą. Andrius Markušenko 800 m bėgime užėmė III vietą. Ernestas Gedrimas šuolio į tolį rungtyje užėmė II vietą,
o estafetiniame bėgime liko trečias. Justinas Stankūnas rutulio stūmimo ir estafetinio bėgimo rungtyse užėmė III vietą.

Julija AstrauskienėįPenktadienis 25 gegužės 2012 - 13:30:44

RTVMC SPORTININKUS JĖGOS TRIKOVĖS ČEMPIONATE LYDĖJO SĖKMĖ

Gegužės 19 dieną Rokiškyje vyko Lietuvos jaunių ir jaunimo jėgos trikovės čempionatas, kuriame sėkmingai pasirodė Radviliškio technologijų ir verslo mokymo centro sportininkai, treniruojami kūno kultūros mokytojo metodininko Dalio Lapašinsko.
Jaunių grupėje svorio kategorijoje iki 59 kg I kurso automobilių mechaniko specialybės mokinys Rolandas Bakutis užėmė III vietą.
Jaunimo grupėje svorio kategorijoje iki 63 kg II kurso apdailininko specialybės mokinė Gražina Bernotaitė iškovojo I vietą.
Sportininkai buvo apdovanoti medaliais ir atminimo prizais.
Julija AstrauskienėįKetvirtadienis 24 gegužės 2012 - 10:04:00

Julija AstrauskienėįKetvirtadienis 17 gegužės 2012 - 15:09:32

Priėmimo komisija

Mokinius, norinčius mokytis mūsų centre, gegužės 24 d. 10 val. kviečiame atvykti į pirmąjį mokinių priėmimo komisijos posėdį.